کیف رودوشی دخترانه اسپرت و خوشگل به همراه قیمت را می خواهیم در این پست به شما معرفی کنیم اگر دنبال یک کیف با طرح خوشگل و جنس با کیفیت هستید پیشنهاد می کنم حتما به پیشنهاد زیر حتما فکر کنید.

کیف رودوشی دخترانه اسپرت و خوشگل + قیمت

کیف brunch brother از نوعی خز پولیشی بسیار با کیفیت ساخته شده .داخل این کیف جذاب از آستر پارچه ای چهار خانه ای با کیفیت که دارای دوجیب میباشد و برای قرار دادن وسایل مناسب است .این کیف را با بند بلند طرحدار قابل تنظیم میتوانید روی دوش خود قرار دهید و با راحتی کامل پیاده روی کنید.از نقاط قوت این کیف میتوان به سبک بودن آن اشاره کرد .در ضمن روی کیف یک جیب که با دکمه آهن ربایی قابل بازوبسته شدن تعبیه شده که به شما این امکان را میدهد که به وسایل ضروریتان دسترسی راحت وآسان داشته باشید.این کیف با توجه به سایز استاندارد و خاص و لاکچری بودنش برای همه سنین کاملا مناسب است . اگر بدنبال یک کیف تک و خاص هستید این کیف پیشنهادی عالی است. این کیف در فروشگاه دیجی کالا توانسته است امتیاز 4.3 از سمت خریداران دریافت کند و جزوه پرفروش ترین مدل کیف های دخترانه رودوشی هم بوده است.

پست مرتبط: کیف دوشی دخترانه خوشگل و ارزان قیمت 1402

نظرات خریداران کیف رودوشی دخترانه اسپرت

نظر خانم فرزانه مهرداد

تو شگفت انگیز ارزش خرید داره دوختش تمیز بود

نظر خانم مونا رضائی

خیلی خوشگل و سبک و جنسش خوبه قیمتش هم عالیه

نظر آقای جواد حسنی 

من به عنوان کادو تینیجری گرفتم، خیلی خوشش اومد. جیب داخلی داره که دیگه فقط یه کیسه نیست… و اینکه سبک جالبی داره، خاصه. به درد ۱۲ تا ۱۶ سال میخوره

نظر خریدار شماره چهار

حتما حتما به ابعادی (۲۷x۲۰x۴ سانتی‌متر) که در مشخصات کالا ذکر شده توجه کنید.چون تصاویر کوله جوریه که فکر کنین بزرگه.البته نه اونقدر اما به دستم که رسید،فکر میکردم بزرگتر از این باشه.کیفیتش هم بد نیست اما توی تصاویر باکیفیت‌تره.ولی راضی‌کننده‌س .تو شگفت‌انگیز ۹۹ خریدم.به جز اون اصلا ارزش نداره.دوخت داخل کیف هم تو تصاویر یه مقدار با اونیکه به دستتون میرسه،فرق میکنه.

نظر آقای امیر گردابی

نسبت به قیمتش تو آف اوکیه ولی اصلا توقع عالی نداشته باشید

 

اگر شما قبلا از این مدل کیف های رودوشی خریداری کردید حتما تجربیات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید تا بازدیدکنندگان بتوانند بهترین انتخاب را انجام بدهند.

پست پیشنهادی برای شما :  کیف دوشی دخترانه خوشگل و ارزان قیمت 1402