کوکوی سیب زمینی برای کودکان خوشمزه و ساده

اگر به دنبال تهیه یک کوکوی سیب زمینی برای کودکان خوشمزه  و ساده هستید پیشنهاد می کنم حتما این پست ما را دنبال کنید. چون ما دستور تهیه یک کوکو ساده اما بسیار خوش طعم و شکل را برای شما در اینجا منتشر کردیم که می توانید بصورت ویدیو با روش آماده کردن آن آشنا شوید و در خانه برای فرزندان خود این کوکو راحت و آسان را برای شام درست کنید.

مواد لازم برای تهیه این کوکو

سیب زمینی:  پنج عدد
پودرسوخاری:  دو قاشق غذاخوری سرپر
نمک و ادویه: به میزان لازم
تخم مرغ : یک یا دو عدد
جعفری: خردشده یک قاشق غذاخوری
فلفل دلمه رنگی : دو تا سه قاشق غذاخوری

طرز تهیه کوکوی سیب زمینی خوشمزه برای کودکان

برای شروع کار تهیه این کوکو برای بچه ها سیب زمینی ها روآب پز کنید سپس به کمک گوشکوب آن را بصورت پوره در بیاورید. سپس بهش تخم مرغ، نمک و زردچوبه، فلفل دلمه رنگی، جعفری خردشده و پودرسوخاری اضافه کنید بعد مواد را باهم مخلوط کنید و داخل قیف ریخته ودرروغن مطابق ویدیو بالا حالت دهید. اگر مواد با یک تخم سفت بود یک عدد تخم مرغ دیگر هم اضافه کنید. روغن کوکو ها را گرفته سپس آن را برای بچه ها سرو کنید بخاطر شکل جدید این کوکو حتما آن استقبال بیشتری از خوردن آن می کنند.

پیشنهاد ویژه برای مادر ها

اگر دنبال قالب های کوکو و کتلت خوشگل برای درست کردن غذا برای بچه ها یا حتی مهمان های خود هستید پیشنهاد می کنیم مدل قالب های زیر را مشاهده کنید و اگر دوست داشتید آن را از فروشگاه معتبر دیجی کالا خریداری کنید. گفتنی گفت ده ها مدل دیگر را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید و با بهترین قیمت و تخفیف خریداری کنید.

خرید قالب کوکو خرید قالب کوکو

پست پیشنهادی برای شما :  22 اسم پسرانه با حرف ب جدید و جذاب