ورزش مناسب برای کودکان کم تحرک، متاسفانه امروزه از بزرگترین مشکلات کودکان و بزرگسالان کم تحرکی است و بنا بر تحقیقات مختلف کم تحرکی ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری ها را افزایش می دهد و برای اینکه ورزش کردن به یک عادت همیشکی تبدیل شود بهتر از از دوران کودکی آغاز شود. در اینجا 5 ورزش مناسب برای کودکان را به شما معرفی می کنیم که تقریبا برای انجام آن ها نیاز به هزینه کردند زیادی ندارید.

پیاده روی یا دویدن

پیاده روی یا دویدن یک ورزش عالی برای کودکان در هر سنی است. این کار را می توان در داخل یا خارج از خانه انجام داد و با انجام بازی هایی مانند تگ، مسیر مانع یا مسابقه رله می توان آن را سرگرم کننده تر کرد.

طناب زدن

طناب زدن یکی دیگر از تمرینات سرگرم کننده است که می تواند هماهنگی، تعادل و سلامت قلب و عروق را بهبود بخشد. می توان آن را به تنهایی یا با دوستان انجام داد و می توان آن را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرد.

یوگا

یوگا راهی عالی برای بهبود انعطاف پذیری، قدرت و تعادل است. بسیاری از ویدئوهای یوگای مناسب برای کودکان به صورت آنلاین موجود است که می تواند آن را برای کودکان سرگرم کننده و جذاب کند.

ایروبیک

ایروبیک راهی عالی برای تحرک و سوزاندن انرژی است. بچه ها می توانند با آهنگ های مورد علاقه خود این ورزش انجام دهند. این ورزش در بالا بردن روحیه و افزایش شادی در کودکان نقش بسیار مهمی دارد.

ورزش های گروهی

شرکت در ورزش های گروهی مانند فوتبال، بسکتبال یا بیس بال می تواند به کودکان کمک کند تا مهارت های اجتماعی مهمی را توسعه دهند و در عین حال آنها را فعال نگه دارد.

فراموش نکنید مهم است که کودکان را در حین ورزش درگیر و با انگیزه نگه دارید تا در مورد ورزش کردن علاقه مند و مشتاق باقی بمانند و زود از آن دل زده نشوند چون برخی والدین دوست دارند فرزندنشان ورزش فقط بصورت حرفه ای انجام دهند در حالی که این مسئله به تصمیم خود کودک بستگی دارد نه تصمیم والدین پس اجازه دهید کودکان خودشان تصمیم بگیرند.

پست مرتبط: ویدیو ورزش برای بچه ها بزرگتر از 7 سال + آهنگ پرانرژی

ورزش برای کودکان,
بهترین ورزش برای کودکان,
ورزش برای کودکان ابتدایی,
ورزش برای کودکان ایرانی,
آهنگ ورزش برای کودکان ابتدایی

,
پست پیشنهادی برای شما :  7 غذا مقوی برای مغز بچه ها