یکی از سوال های بسیار پرتکرار خانم های باردار این است که مصرف ماهی در بارداری مجاز است یا که خیر اگر شما دنبال جواب این سوال هستید. پیشنهاد می کنم ویدیو زیر را تماشا کنید تا جواب پزشک را مشاهده کنید.

ماهی می تواند یک انتخاب غذایی سالم در دوران بارداری باشد زیرا منبع خوبی از پروتئین، اسیدهای چرب امگا 3 و سایر مواد مغذی مهم است. با این حال، برخی از انواع ماهی ها حاوی مقادیر زیادی جیوه هستند که می تواند برای جنین در حال رشد مضر باشد. FDA توصیه می کند که زنان باردار هفته ای 2 تا 3 وعده از ماهی های کم جیوه مانند ماهی آزاد، تیلاپیا، میگو، ماهی کاد و ماهی تن سبک کنسرو شده مصرف کنند. آنها توصیه می کنند از ماهی هایی با جیوه بالا مانند کوسه، اره ماهی، شاه ماهی خال مخالی و کاشی ماهی پرهیز کنید.

پست مرتبط: سیستم ایمنی کودکان و راه های ساده تقویت آن را بشناسید

همچنین مهم است که مطمئن شوید هر ماهی مصرف شده در دوران بارداری کاملاً پخته شده است تا خطر ابتلا به بیماری های ناشی از غذا کاهش یابد. امیدوارم که جواب سوال خود درباره مصرف ماهی در دوران بارداري را از این ویدیو و متن گرفته باشید ما تلاش کردیم بهترین منابع برای جواب این سوال را در اختیار شما قرار دهیم.

پست پیشنهادی برای شما :  40 عکس پروفایل بچه گانه پسرانه کارتونی 1402 2023