غذا با سیب زمینی جدید با تهیه فوق العاده سریع

برای شما در پست جدید وب سایت اسباب بازی جو در بخش آشپزی وبلاگ می توانید طرز تهیه یک غذا با سیب زمینی خوشمزه و جدید را یاد بگیرید. این غذا می توانید به عنوان میان وعده درست کنید و در کنار اعضای خانواده میل کنید. این غذا طعمی نزدیک به چیبس دارد و بچه ها بسیار آن را دوست خواهند داشت در ادامه ویدیو طرز تهیه میان وعده با سیب زمینی را می توانید تماشا کنید.

مواد لازم برای تهیه این میان وعده خوشمزه و سریع

سیب زمینی : چهار عدد متوسط
کره : 50 گرم
نمک، آویشن، فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه این میان وعده خوشمزه

در ابتدا طبق ویدیو کافی است سیب زمینی ها را  آب پز کنید و به همراه کره آنها رو له کرده و در اخر بهش نمک و فلفل و آویشن رو بهش اضافه کنید. سپس در گام پایانی داخل سینی فر چرب شده قرارش بدید که دما آن 180 باشد به مدت 15 دقیقه تا آماده شود اگر فر ندارید می توانید این ترکیب را سرخ هم کنید اما برای اینکه میان وعده سالم داشته باشیم بهتر است در فر تهیه شود. همچنین چرب کردن سینی فر را اصلا فراموش نکنید چون مواد به سینی می چسبد و هنگام جدا کردن به مشکل میخورید حتی طعم این میان وعده خوشمزه نیز عوض می شود. اگر این غذا خوشمزه را درست کردید حتما در بخش نظرات وب سایت اسباب بازی جو تجربیات خود را برای ما بنویسید همچنین واکنش بچه ها به طعم این توپک های خوشمزه سیب زمینی را برای ما حتما بنویسید.

پیشنهاد فوق العاده

در بخش پیشنهاد فوق العاده این پست می خواهیم کتاب آشپزی و شیرینی پزی مهسا اثر گوهر پناهی انتشارات امام عصر را به شما معرفی کنیم. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های آشپزی سایت دیجی کالا است که برای شما قرار دادیم و اگر علاقمند به آشپزی و نکات کاربردی آن هستید حتما این کتاب را خریداری کنید چون هم قیمت بسیار مناسبی دارد هم باعث پیشرفت شما در آشپزی می شود.

کتاب آشپزی عالی و ارزان قیمت

نظرات خریداران کتاب آشپزی معرفی شده

پست پیشنهادی برای شما :  10 تا از تنقلات سالم برای بچه مدرسه ای ها را بشناسید