در این پست می خواهیم شما را با علائم عفونت ادراری کودکان و نوزادان آشنا کنیم این پست ویدویی توسط خانم دکتر فائزه ایماندوست متخصص کودکان و نوزادان تهیه شده است که در ادامه می توانید با نشانه های شایع عفونت اداری و همچنین نشان های پنهان این مشکل در بچه ها آشنا شوید و با مراجعه بموقع بتوانید از عوارض این بیماری جلوگیری کنید.

علائم عفونت ادراری در کودکان

چطور بفهم که کودک من عفونت اداری داره یا نه، سلام من دکتر ایماندوست هستم و می خواهم در این ویدیو درباره عفونت اداری صحبت کنیم. همیشه منتظر نباشید که کودک خود را با نشانه های چون سوزش ادار ، تکرر ادرار یا درد مثانه براش تشخیص عفونت اداری داده بشه. گاهی نوزادی که زردی اش طول کشیده داشته باشه را چک می کنیم ممکن است عفونت اداری داشته باشه. گاهی نوزادی که در چند ماه اول وزن گیری مناسبی نداشته با آزمایش مشخص می شود که عفونت اداری داشته است. همچنین عفونت اداری در برخی از بچه ها بی علامت یا دارای علائم پنهان است. صرفا ممکن است با بی اشتهایی ، بی حالی ، درد پهلو، درد شکم خود را نشان دهد. در کودکانی که یبوست آن ها طول کشیده دارند گاهی اوقات دچار عفونت اداری پنهان هستند ادامه در ویدیو بالا….

برای حمایت از سازنده ویدیو می توانید خانم دکتر فائزه ایماندوست را در اینستاگرام دنبال کنید و با لایک و کامنت از تولید محتوا ایشان حمایت کنید.

پست مرتبط: درمان یبوست در کودکان مدرسه ای

پست پیشنهادی برای شما :  5 اسم پسرانه خارجی با ژ [به همراه معنی]