طریقه استفاده از تلمبه بادکنک + ویدیو

برای شما در این پست وب سایت تصمیم گرفتیم ویدیو طریقه استفاده از تلمبه بادکنک دستی به همراه نصب بادکنک روی نی را بصورتی ویدیویی برای شما منتشر کنیم. یکی از سخت ترین بخش های تدارک یک مهمانی یا جشن تولد باد کردن بادکنک ها است که هر آدم خوش نفسی هم بعد باد کردن چند بادکنک خسته می شود و آسان ترین کار استفاده از تلمبه های دستی بادکنک است که کار شما را بسیار راحت می کند. اما برخی که اولین بار این مدل تلمبه ها را خریداری می کنند نحوه کار با آن را بلد نیستند و این ویدیو به شما کمک می کند این کار ساده را یاد بگیرید همچنین با نحوه نصب بادکنک روی نی هم آشنا شوید.

پست مرتبط: خرید تلمبه بادکنک دستی

خطرات باد کردن بادکنک با دهان

شاید باد کردن بادکنک ها در ابتدا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها و حتی بزرگتر ها باشد اما محققان اعلام کرده اند به هیچ عنوان بادکنک را با دهان باد نکنید زیرا داخل بادکنک‌ها ترکیبی شیمیایی به نام نیتروزامین وجود دارد که می تواند بدن را دچار بیماری های مختلفی کند. محققان بلژیکی که این تحقیق را انجام دادند توصیه می‌کنند بهترین کار استفاده از تلمبه است تا دهان با بادکنک هیچ تماسی نداشته باشد.

خطرات باد کردن بادکنک

طبق این تحقیق گروه بلژکی نیتروزامین ترکیبی است که پیش از این حتی در تولید پستانک‌ها هم مورد استفاده قرار گرفته بود اما بر اساس قوانین اروپا استفاده از آن ممنوع شده است و طبق قانون جدید اتحادیه اروپا برای بادکنک‌ ها حد مجاز یک میلی‌گرم در یک کیلوگرم اعلام شده است. با این حال بررسی‌های انجام شده از سوی انجمن Test-Achats در بلژیک نشان داده از 16 بادکنک آزمایش شده که در سطح شهر خریداری شده بود، 4 مورد بیش از حد استاندارد حاوی این ترکیب سمی بودند. محققان از تمامی تولیدکنندگان خواسته‌اند روی بسته‌بندی بادکنک‌ها در این رابطه دستورالعملی درج کنند زیرا مواجهه این ترکیب با بزاق ایجاد مسمومیت می‌کند. با توجه به اینکه در ایران نظارت های دقیقی مثل اروپا روی این مسائل انجام نمی شود بهتر است از باد کردن بادکنک ها خودداری کنید.

پست مرتبط: 22 مدل بادکنک تولد جذاب + قیمت و راهنمای خرید

پست پیشنهادی برای شما :  11 ست لباس شب یلدا دخترانه از نوزادی تا 7 سالگی سال 1401