دسر ساده و خوشمزه برای بچه ها + ویدیو

در پست جدید بخش آشپزی سایت در خدمت شما هستیم با ویدیو آموزش طرز تهیه دسر ساده و خوشمزه برای بچه ها اگر دنبال یک دسر مقوی با دستور تهیه راحت و آسان هستید پیشنهاد می کنم حتما این پست را دنبال کنید.

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده کردید شما به راحتی می توانید دسر پودینگ موز خوشمزه را برای بچه های خود در کوتاه ترین زمان درست کنید. این دسر بسیار مقوی را حتما برای فرزندان خود تهیه کنید قطعا از طعم آن لذت خواهند برد البته توجه داشته باشید که بچه ها به مواد اولیه آن حساسیت نداشته باشند. ما مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این دسر ساده و خوشمزه برای بچه ها را در ادامه برای شما قرار می دهیم.

مواد مورد نیاز برای تهیه پودینگ موزی

موز: یک عدد
شیر: 2 لیوان
نشاسته ذرت: 2 قاشق غذاخوری
شکر: نصف لیوان
وانیل: نوک قاشق چایخوری
زرده تخم مرغ: یک عدد

طرز تهیه دسر پودینگ موز

دسر ساده و خوشمزه برای بچه ها

همانند ویدیو بالا همه مواد را مخلوط و هم بزنید تا یکدست شود سپس آن  را روی حرارت ملایم بگذارید تا به غلظت مناسب برسد مثل ویدیو بالا که تماشا کردید. توجه داشته باشید که خیلی نباید غلیظ باشد بعد هم اجازه دهید تا مواد خنک شود بعد موز را با چنگال ماننده پوره کنید و به مواد خنک شده اضافه کنید. در مرحله پایانی کار تهیه دسر مقوی پودینگ موز باید آن را داخل لیوان بریزید و بین آن ها از موز تکه شده و بیسکویت پتی بور یا کیک پودر شده استفاده کنید همچنین بسته به سلیقه خود از گردو کنجد مغزیجات دلخواه… می توانید در این دسر خوشمزه استفاده کنید بعد لیوان ها در یخچال قرار دهید تا خنک شوند بعد آن را سرو کنید اگر این دسر را در خانه درست کردید حتما نظرات خود را درباره آن برای ما بنویسید.

پست پیشنهادی برای شما :  خرید خمیر دندان بدون فلوراید کودکان (مناسب سنین 2 تا 6 سال)