تهیه صبحانه خیلی سریع با تزیین ویژه کودکان

در این پست آشپزی سایت اسباب بازی جو در خدمت شما هستیم با طرز تهیه صبحانه خیلی سریع با تزیین ویژه کودکان، اگر دنبال یه صبحانه خوشمزه و سریع هستید حتما تا انتهای این پست همراه ما باشید. برخی اوقات بخاطر مشغله های کاری زیاد و نبود وقت کافی مادر ها یا پدر ها نمی توانند تدارک یک صبحانه کامل را ببینند برای همین نیاز است که برای کودک یک صبحانه آسان که وقت زیادی هم نمی گیرد درست کنند چون اهمیت صبحانه دیگر به همه خانواده ها نیز ثابت شده است که چه نقشی می تواند در یادگیری و رشد بچه ها داشته باشد برویم سراغ طرز تهیه این صبحانه و مواد اولیه مورد نیاز برای درست کردن آن.

مواد لازم برای تهیه

موز

نان تست

کره ی بادام زمینی

بلوبری یا شکلات : به دلخواه

عسل: به دلخواه

صبحانه خیلی سریع

طرز تهیه صبحانه خوشمزه و خیلی سریع با تزیین ویژه کودکان

برای شروع کار تهیه صبحانه یا میان وعده اسنک موز و کره ی بادام زمینی نیاز است ابتدا به تعداد لازم نان تست آماده کنید که برای این که می توانید از دستگاه توستر استفاده کنید و برای چند دقیقه تا وقتی که نان طلایی شود آن را داخل دستگاه قرار دهید و یا می توانید داخل یک تابه از قبل گرم شده نان تست ها را قرار دهید تا برشته شود. و بعد از آماده شدن نان تست یک قاشق کره ی بادام زمینی روی آن بمالید. موزها را حلقه حلقه کنید و به همراه بلوبری یا شکلات مانند شکل بالا این صبحانه خوشمزه را تزیین کنید حتما بچه ها با دیدن این مدل تزیین صبحانه با اشتیاق و علاقه آن را میل می کنند. گفتنی است بهتر است تا وقتی نان داغ است این صبحانه میل شود. همچنین با اضافه کردن عسل در صورتی که بچه ها دوست دارند صبحانه مقوی تری خواهید داشت.

تذکر :  توجه کنید که کودک شما به کره بادام زمینی حساسیت نداشته باشد. این صبحانه برای کودکان زیر چهار سال بخاطر وجود کره بادام زمینی مناسب نمی باشد.

پست پیشنهادی برای شما :  6 اشتباه تکراری پدر های نسل جدید را بشناسید