موتور سه چرخ اسباب بازی کودک را در این پست سایت اسباب بازی جو می خواهیم به شما معرفی کنیم. موتور سه چرخ، یکی از اسباب بازی های محبوب برای کودکان است. این اسباب‌بازی شامل یک صندلی، دو چرخ عقب و یک چرخ جلو است. کودکان معمولاً در سنین 2 تا 5 سال از این  اسباب‌بازی استفاده می کنند. موتور سه چرخ به کودکان کمک می کند تا مهارت های حرکتی خود را تقویت کنند و بهبود بخشند. همچنین، این اسباب بازی می تواند به کودکان کمک کند تا از طریق بازی و تفریح، شادابی و سلامتی خود را حفظ کنند.

خرید اینترنتی موتور سه چرخ اسباب بازی

موتور سه چرخ اسباب بازی کودک

موتور هوندا یک سه چرخه پدالیست که برای فرزندان دلبند شما در سنین 3 تا 6 سالگی با رنگ‌بندی متنوع ارائه شده است. این محصول دارای ابعاد 50 × 40 × 70 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 2.5 کیلوگرم دارد. بچه‌ها حین بازی با این اسباب‌بازی به‌تدریج مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. بازی با این موتور در افزایش مهارت حفظ تعادل کودکان بسیار مفید است. می‌توان از موتور هوندا در خانه یا بیرون و در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی‌های بارز این محصول میتوان به فرمان پذیری، استحکام و دوام بالا اشاره کرد، همچنین توانایی تحمل وزن تا 40 کیلوگرم را داراست.

برای انتخاب بهترین موتور سه چرخ برای کودکان به نکات زیر توجه کنید

برای انتخاب بهترین موتور سه چرخ برای کودکان، باید به عواملی مانند سن کودک، ارتفاع، وزن، اندازه چرخ ها و مقاومت آنها در برابر فشار وزن کودک توجه کرد. همچنین، باید مطمئن شوید که موتور سه چرخ از جنس با کیفیت و مستحکم است و تمامی قطعات آن به درستی نصب شده اند. همچنین استفاده از تجربه دیگران بسیار برای شما کار ساز خواهد بود که در ادامه نظرات خریداران واقعی این مدل موتور سه چرخ را می توانید بخوانید.

نظرات خریداران موتور سه چرخ

نظر آقای سید صادق موسوی

اگه یه کم جای نشیمن بزرگتر بود خیلی بهتر میشد. درکل خوبه و برای بچه های یک و نیم سال تا ۴ سال خوبه

نظر خریدار شماره 2

جنس موتور محکم هست. طرحش هم خوبه. بچه ها رو سرگرم میکنه.برای نصب هم از فیلمی که آدرسش در دفترچه راهنماش بود استفاده کردم. خیلی راحت بود.

نظر خانم نسرین وفائی

جنسش مقاوم ومحکم هست کاری نمیشه. واسه بچه های کوچیک که میخوان یادبگیرن سبک وراحت هست . توی عکس رنگش خییلی مشکی تیره افتاده که اینطور نیست . ولی خوبه .سرهم کردنش راحت بود ودفترچه راهنما هم داشت

نظر آقای منصور شفیعی پور

وقتی جعبه رو باز کردم، یه طرف چرخ جلو (محل میله پدال) به اندازه دو سانتیمتر ترک داشت و مشخص بود هنگام ساخت در کارخانه با فشار جازدنش. چون شکستگی کوچک بود مرجوع نکردم. جنس ایرانی یه جاش نلنگه باید شک کرد… امیدوارم پشیمونم نکنه.برای کودکان ۲ تا ۴ سال پیشنهاد میشه.

نظر آقای محمدرضا صالحی

دخرتم مدام داره باهاش بازی میکنه قیمتش هم خوبه البته جنسش معمولیه یکم نیاز ب سختی کشیدن داشت اماده کردنش

عکس سه چرخه اسباب بازی

عکس سه چرخه اسباب بازی

پست مرتبط: ماشین نیسان اسباب بازی طرح سالار

قیمت موتور سه چرخ اسباب بازی

قیمت موتور سه چرخ اسباب بازی 319 هزار تومان است و تعداد محدود آن در فروشگاه باقی مانده است که اگر قصد خرید دارید حتما زودتر اقدام کنید.

پست پیشنهادی برای شما :  خرید گلف اسباب بازی ارزان قیمت و پرفروش ایرانی