ماشین کنترلی تریلی ایرانی جذاب با 39 درصد تخفیف را می خواهیم در این پست سایت اسباب بازی جو به شما معرفی کنیم. علاقمندان به ماشین های کنترلی بدون شک دوست دارند یک مدل تریلی آن هم داشته باشند اگر جزوه این دسته هستید پیشنهاد می کنم این پست ما را تا انتها دنبال کنید و از این تخفیف ویژه استفاده کنید. این تخفیف برای مدت زمان محدود برای این اسباب بازی در نظر گرفته شده است.

ماشین کنترلی تریلی ایرانی

اسباب بازی ماشین کنترلی مدل فلزی تریلی کشنده دارای کشنده فلزی و قسمت بار آن از جنس پلاستیک میباشد این ماشین کنترلی داری باتری قابل شارژ بوده که توسط درگاه USB شارژ میشود و همچنین قابل حرکت به سمت جلو عقب چپ و راست دارد و هنگام حرکت چراغ داخل آن روشن میشود اسن نمونه در SCALE 1:36 تولید شده و مشابه نمونه اصلی میباشد این کالا را میتوان هم ب صورت بازی و هم ماکت انتخاب کرد.
  • ابعاد: ۳۵۰x۶۰x۸۰ میلی‌متر
  • منبع انرژی: باتری و USB
  • توضیحات باتری : باتری قابل شارژ
  • توضیحات ریموت : تغذیه با دو باتری ۱.۵V
  • تعداد چرخ: ۱۲

نظرات خریداران اسباب بازی ماشین کنترلی مدل تریلی

نظر آقای مجید زمانی

خب دوستان ماشین های کنترلی همه مدلی دارن با این قیمت همچین چیزی خیلی خوبه برای بچه های زیر 10 سال عالیه سن بالاتر توقع کیفیت بهتر دارند محیطش هم کف اگه سرامیک باشه خوبه روی فرش خوب نیست.

نظر آقای محمد حسین ومحسن گل جویی

بنظرم خیلی عالیه، پسرم خیلی دوستش داره،

پست مرتبط: ماشین نیسان اسباب بازی طرح سالار

عکس های ماشین کنترلی تریلی ایرانی

ماشین کنترلی تریلی وسیله‌ای اسباب‌بازی جذاب برای کودکان و بزرگسالان هیجان‌خواه است. این کامیون با طراحی شیک و فناوری پیشرفته خود قادر به انجام حرکات و مانورهای باورنکردنی است. که در ادامه شما چند تا از تصاویر این اسباب بازی را مشاهده می کنید.

 ماشین کنترلی تریلی ایرانی

مجهز به قابلیت کنترل از راه دور بصری، این کامیون را می توان به راحتی از طریق زمین های چالش برانگیز، پیچ های تند و شیب های تند هدایت کرد.

خواه به دنبال مسابقه دوستان، مقابله با موانع سخت باشید یا به سادگی از هیجان رانندگی با سرعت بالا لذت ببرید، این اسباب بازی انتخاب ایده آلی است. پس چرا صبر کنیم؟ امروز کنترل کامیون هیولاهای مینیاتوری خود را در دست بگیرید و شروع به بازی با این اسباب بازی کنید.

 

پست پیشنهادی برای شما :  پازل سه بعدی ماشین فلزی برای افراد باهوش