در این پست معرفی اسباب بازی سایت می خواهیم به شما عروسک انگشتی حیوانات جدید و بامزه را معرفی کنیم. بازی با عروسک های انگشتی می تواند طیف وسیعی از فواید را برای کودکان به همراه داشته باشد. که در این پست سایت اسباب بازی جو حتما به آن خواهیم پرداخت.

خرید عروسک انگشتی

 توضیحات

مناسب برای کودکان بالای سه سال – مناسب برای افزایش خلاقیت در بچه ها – ابعاد هر عروسک به صورت تقریبی: ۹ × ۴ سانتی متر

عکس های عروسک انگشتی حیوانات

قیمت عروسک انگشتی حیوانات جدید چقدر است؟

قیمت این مدل عروسک که در اینجا به شما معرفی کردیم 49 هزار تومان است و جزوه عروسک های بسیار ارزان قیمت و باکفیتی است که بچه ها برای مدت زمان طولانی می توانند از آن استفاده کنند.

پست مرتبط: پرفروش ترین مدل عروسک حمام برای کودکان

نظرات خریدارن عروسک انگشتی

در این بخش شما نظرات خریدران واقعی این محصول را می توانید بخوانید و سپس تصمیم به خرید این عروسک های انگشتی بگیرید. حدود 900 نظر از سمت خریداران برای این محصول ثبت شده است که ما تعدادی از آن ها را برای شما در اینجا منتشر کردیم.

نظر آقای مهدی دمیرچیلی 

یه جنس ایرانی خوب و با کیفیت. بچه م یکسالشه خیلی ازشون خوشش میاد. با کمک این عروسکا، با بچم عروسک بازی می کنم و به هر دومون واقعا خوش میگذره

نظر آقای محمد نوری

خیلی باحالن و حتی با کیفیت پایینی که دارن می ارزه بگیرید برای من جوجه اش و سگش با اولین استفاده دوختش پاره شد که دوختمش چشم های جوجه و یکی دیگه هم افتاد که با نخ سیاد دوباره براش چشم درست کردم! ولی کلی بچه ها رو سرگرم میکنه و کاربردیه. ای کاش ذره ای به کیفیت کالاهای ایرانی توجه بشه همینه همه فراری هستن از جنس ایرانی

نظر آقای جواد پزشکی

اندازه عروسک ها یه مقدار نسبت به انگشت بچه ها بزرگه، کیفیت مناسبی دارن و دوخت انجام شده روی عروسکها به صورت معمولی هستش.

نظر خانم مریم هاشمی

تک تک عروسک ها زیبا هستند و شبیه به حیوان واقعی، دوخت و کیفیت بالایی دارند، از این خرید خیلی راضی هستم برای دختر ۴ ماهه ام شعر می‌خونم و این عروسکارو نشونش میدم، خیلی دوست داره

نظر خانم هستی ارزه گر

عالی هست عالی من برای برادرم خریدم برادرم 2 ساله هست اما خیلی خیلی خوشش اومده عالی هست فقط یکیش با عکس فرق داره اما مشکلی نیست من خودم هم که 10 سال دارم خیلی خوشم اومد فقط یکمی جنس پارچه اش نازک هست ممنون از دیجی کالا عزیز

پست مرتبط: خرید 6 مدل عروسک بامزه سگ (با قیمت مناسب) 1401

فواید بازی با عروسک انگشتی برای کودکان

بهبود مهارت‌های ارتباطی

عروسک‌های انگشتی می‌توانند با خلق داستان‌ها و شخصیت‌هایی که می‌توانند نقش‌آفرینی کنند، کودکان را به برقراری ارتباط و ابراز کلامی تشویق کنند.

افزایش خلاقیت و تخیل

بازی با عروسک های انگشتی به کودکان این امکان را می دهد تا از تخیل خود استفاده کنند و داستان های خود را بسازند، که می تواند به آنها کمک کند تا مهارت های تفکر خلاق خود را توسعه دهند.

رشد مهارت های حرکتی 

دستکاری عروسک های انگشت کوچک می تواند به کودکان کمک کند تا مهارت های حرکتی ظریف خود مانند هماهنگی دست و چشم و مهارت را بهبود بخشند.

افزایش مهارت های اجتماعی

بازی با عروسک های انگشتی در یک محیط گروهی می تواند به کودکان کمک کند تا به نوبت و تعامل با دیگران را بیاموزند، که می تواند به رشد مهارت های اجتماعی کمک کند.

فرصتی برای ابراز وجود

عروسک های انگشتی می توانند راهی ایمن و غیر تهدید آمیز برای کودکان برای بیان احساسات و عواطف خود فراهم کنند، که می تواند به ویژه برای کودکانی که در برقراری ارتباط یا بیان خود به روش های دیگر مشکل دارند مفید باشد.

به طور کلی، بازی با عروسک های انگشتی می تواند راهی سرگرم کننده و جذاب برای کودکان برای یادگیری و توسعه طیف گسترده ای از مهارت های مهم باشد.

پست پیشنهادی برای شما :  3 مدل عروسک خرگوش دخترانه پرفروش سال 1401