خرید سرسره بادی کودک با کیفیت + فیلم

امروز قرار یکی از جذاب ترین اسباب بازی های سایت به شما معرفی کنیم و آن هم سرسره بادی برای کودکان است. که در این پست می خواهیم به بررسی کامل آن بپردازیم اگر قصد خرید سرسره بادی دارید حتما همراه ما باشید.

خرید سرسره اسباب بازی

فیلم سرسره بادی اینتکس

در زیر می توانید لیست فیلم های ارسالی خریداران سرسره بادی آبی اینتکس را تماشا کنید ما به مرور زمان سعی می کنیم فیلم های جدیدتری را برای شما قرار دهیم.

  • فیلم ارسالی شماره یک

خرید پمپ باد اینتکس

برای شما لیست پمپ های باد اینتکس را می توانید در زیر مشاهده کنید و بسته به نیاز خود هرکدام که خواستید را خریداری کنید. برای سرسره معرفی شده در این پست بهتر است از مدل برقی استفاده کنید اما از مدل دستی پمپ باد هم می توانید استفاده کنید.

سوالات متداول درباره سرسره بادی

اگر از پمپ باد برقی اینتکس در عرض فقط چند دقیقه می توانید آن را باد کنید.

فقط یه پله دارد و ارتفاعش 50 الی 60 سانت است.

سلام خیر. محدویت سنی برای این سرسره بادی آبی وجود ندارد و کودکان بزرگتر از سه سال می توانند از آن استفاده کنند. و برای کوچکتر باید تحت نظارت والدین با سرسره بازی کنند.

پمپ های باد اینتکس را شما می توانید از دیجی کالا تهیه کنید که لینک مدل های مختلف این پمپ های بادی را  برای شما در زیر قرار می دهیم.

با پمپ باد دستی حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا این سرسره باد شود. البته بسیاری افراد بخاطر سخت بودن کار قادر به باد کردن با پمپ دستی نمی باشند.

بله این محصول دارای دفترچه راهنما برای راه اندازی است که به زبان انگلیسی است.

دانلود دفترچه راهنما

پست پیشنهادی برای شما :  6 مدل تفنگ آرپی جی اسباب بازی جدید