اگر به دنبال خرید اسباب بازی سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان هستید این پست را از دست ندهید. ما می خواهیم در اینجا به شما اسباب بازی هزارتوی تعادلی یا ماز را معرفی کنیم. این اسباب بازی برای رنج کودک ، نوجوان و حتی بزرگسال بسیار سرگرم کننده و جذاب است. اسباب بازی های سرگرم کننده برای کودکان خصوصاً در دوران کودکی مفید هستند. این بازی ها به کودکان کمک می کنند تا مهارت های اجتماعی، حل مسائل، خلاقیت و همچنین تمرکز و توجه را بهبود بخشند. به علاوه، بازی کردن با این اسباب بازی‌ها می‌تواند به کودکان کمک کند تا خلاقیت خود را شناسایی، تقویت و توسعه دهند.

www.toyjo.ir;

هزارتوی تعادلی یا ماز ، یک بازی مهارتی برای کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان است که فرد با جا به جا کردن گوی درون بازی و طی کردن موانع و مراحل ، مهارت خود را به چالش میکشد و به بهبود هماهنگی بین چشم و دست کمک میکند . در واقع هدف در هزارتو طی کردن مراحل و موانع تا رسیدن به نقطه پایان میباشد . این بازی در 3 مرحله آسان ، متوسط و سخت توسط کارخانه تابان تویز طراحی و تولید شده است و همچنین مناسب رده سنی 6 تا 99 سال میباشد ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که ، گوی به راحتی از کنار به زمین بازی برمیگردد و پس از بازی به دلیل داشتن طلق روی بازی گوی به بیرون پرتاب نمیشود ، تا به این نحو از گم شدن گوی در گذر زمان جلوگیری کند xxxx برای جذابیت و استفاده بهینه از ظرفیت محصول ، یک صفحه بازی به همراه کیف حاوی تاس و مهره بازی نیز در پشت صفحه بازی طراحی شده است. برای بزرگسالان هم، اسباب بازی‌های سرگرم کننده می‌توانند یک راه برای استراحت و فرار از فشارهای روزمره باشند. همچنین، بازی در اسباب بازی‌های سرگرم کننده می‌تواند تناسب اندام، توانایی تحلیلی-فکری و حافظه را بهبود بخشد.

پست مرتبط: پازل ۲۰۰۰ تکه زیبا و ارزان قیمت برای دورهمی ها

فیلم اسباب بازی سرگرم کننده ماز

نظرات خریداران

نظر آقای محمد زمردی

عالیه 2عدد سفارش دادم یکی برا گل پسرم یک عدد هم برای کادو که برای کادو دادن خیلی خوبه

نظر خریدار شماره 2

به نظرم این بازی رو رقابتی هم میشه بازی کرد . اونجوری هیجانش هم بیشتر میشه مثلا آسان ۲ امتیاز متوسط ۵ امتیاز سخت ۱۰ امتیاز ۵دست بازی کنن هرکسی امتیازش بیشتر شد برنده است

نظر خریدار شماره 3

کیفیت ساخت و طراحی خوبی داره. طراحیش خیلی خوبه که گوی داخلش گم نمیشه. بیشتر برای بچه های 6یا7 سال به بالا بهتره. پشتش هم مار و پله داره. در کل خیلی خوبه و پیشنهاد میکنم.

نظر خریدار شماره 4

خیلی معمولی بود. اندازش بزرگه برای دست کودکان. کوچکتر بود هم کنترل کردن و هم قیمتش بهتر میشد. چسب های جعبه قبلا باز و استفاده شده بود.میگم استفاده چون زمانی که از روی میز افتاد زمین و قطعاتش جدا شدن، صفحه داخلی بازی که زیر توپ ساچمه ای قرار گرفته لکه چربی داشت.

پست پیشنهادی برای شما :  4 مدل اسباب بازی گاوصندوق پسرانه پرفروش + قیمت خرید