اگر به دنبال خرید اسباب بازی ماشین آتش نشانی باکیفیت و ارزان قیمت هستید این پست اسباب بازی جو را از دست ندهید یکی از باکیفیت ترین محصولاتی که می توانید در بازار اسباب بازی پیدا کنید امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم. ماشین آتش نشانی یک اسباب بازی کلاسیک است که برای تمام نسل های کودکان جذاب است. این یک کپی بسیار زیبا از یک ماشین آتش نشانی واقعی است، با تمام جزئیاتی که آن را به یک وسیله نقلیه نمادین تبدیل می کند – از نردبان ها و شلنگ ها گرفته تا چراغ های چشمک زن و آژیر.بازی با ماشین آتش نشانی اسباب بازی می تواند ساعت ها بازی تخیلی و خلاقانه را برای کودکان فراهم کند. آنها می توانند از تخیل خود برای ایجاد ماموریت های نجات هیجان انگیز و خاموش کردن آتش و نجات مردم و حیوانات در مضیقه استفاده کنند. ماشین آتش نشانی اسباب بازی همچنین می تواند به عنوان ابزاری برای یادگیری استفاده شود و کودکان را با اهمیت آتش نشان ها و نقش آنها در حفظ امنیت جوامع ما آشنا کند.

شغل آتش نشانی و ماشین‌های آنان همیشه مورد توجه مردم و به خصوص کودکان بوده است، رنگ قرمز رکیب شده در این ماشین‌ها زیبایی خاصی به آن‌های می‌دهد. داشتن یک اسباب بازی به شکل یک Fire Truck می‌تواند بسیار خوشحال کننده و سرگرم کننده باشد. ماشین آتش نُشانی اسباب بازی دورج توی طرح Fire Truck یکی از همین ماشین‌های آتش نشانی است. رنگ قرمز آن مجذوب کننده و دلربا است و می‌تواند نظر هر کودکی را به خودش جلب کند. این ماشین اسباب بازی، یک ماشین ساده نیست، طراحی‌های روی آن و شکل‌هایی که ارند به این امر بسیار کمک می‌کند. ابعاد این ماشین بازی 140 × 100 × 270 میلی‌متر و وزنی معادل 130 گرم دارد که موجب سهولت در بازی کردن و حرکت دادن آن می‌شود. بازی کردن با این مدل اسباب بازی‌ها کمک بسیار شایانی به شکوفا شدن کودکان می‌کند و باعث تحرک آنان نیز می‌شود.

پست پیشنهادی: ماشین نیسان اسباب بازی طرح سالار

عکس اسباب بازی ماشین آتش نشانی

فیلم اسباب بازی ماشین آتش نشانی

 فیلم کوتاه ارسالی یکی از خریداران بعد از باز کردن بسته بندی ارسال شده را در زیر می توانید تماشا کنید.

انواع مختلفی از ماشین های آتش نشانی اسباب بازی وجود دارد که متناسب با علایق و ترجیحات هر کودک باشد. برخی برای کودکان کوچکتر با کنترل های ساده تر و رنگ های روشن طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر دقیق تر و واقعی تر هستند و برای بچه های بزرگتر و کلکسیونرها به طور یکسان جذاب هستند.مهم نیست که چه نوع ماشین آتش نشانی اسباب بازی را انتخاب می کنید، مطمئناً سرگرمی و سرگرمی بی پایانی را برای کودکان در هر سنی فراهم می کند. بنابراین چه پدر و مادری باشید که به دنبال هدیه ای برای فرزندتان هستید، یا یک کلکسیونر که به دنبال افزودن به مجموعه خود هستید خرید این اسباب بازی گزینه فوق العاده ای برای شما است.

پست مرتبط: 5 ماشین اسباب بازی سمند مدلهای تاکسی و پلیس

نظرات خریداران ماشین آتش نشانی مدل دورج توی طرح Fire Truck

نظر خانم آرزو قرایی منش

من برای تولد پسرم خریدم خیلی دوستش داره . کیفیتش هم خوبه و خیلی هم راضی هستم

نظر آقای سید حامد شریعتمداری جهرمی

 به قیمت خیلی می ارزه، پسرم هر روز اول صبح میاره و باهاش بازی می‌کنه اگه کمی بزرگتر بود جذاب‌تر بود

نظر آقای مجتبی اله مرادی

این ماشین تولید ایران هست و بسیار عالی و با کیفیت هست. و اصلا مثل نمونه های چینی زود خراب نمیشه. من برا پسرم ۲ ماهه گرفتم و بعد نظرمو نوشتم. واقعا عالی و ارزش خرید دارد. حتما بخرید.

نظر خانم میترا محمودیان

نمیدونم چرا تولید کنندگان ایرانی به ظاهر و کیفیت کار اهمیت نمیدهند و فقط میخواهند چیزی عرضه و بفروش برسانند من دو تا از این ماشین سفارش دادم برای برادرزاده هام برچسب های روی ماشین ها اینقدر بی دقت چسبانده شده اند که هیچ کدام در سرجای خود نیستند همه کج و کوله چسابنده شده اند!!! اضافه چسب ها نیز از قطعات زده بود بیرون با این همه اوصاف انتظار دارند کالای ایرانی بخریم. بابا کمی سلیقه بخرج بدید فقط قیمتها رو بلدید ببرید بالا

نظر خانم مریم السادات حسنی نجف آبادی

این ماشین با این قیمت ارزش خرید دارد چون هم کیفیت مناسبی دارد و هم اندازه آن عالی در این شرایط که اکثر بچه ها با تبلت و ماشینهای کنترلی بازی میکنند این بهترین سرگرمی برای تحرک کودکان است.

پست پیشنهادی برای شما :  2 مدل اسباب بازی گیتار دخترانه خوشگل و جدید