اسباب بازی دوربین عکاسی حرفه ای برای کودکان

در پست جدید سایت اسباب بازی جو می خواهیم اسباب بازی دوربین عکاسی حرفه ای برای کودکان را به شما معرفی کنیم. بعضی از بچه ها خیلی زیاد به عکاسی کردن علاقه دارند و اگر فرزند شما جزوه این دست از بچه ها است پیشنهاد می کنم اسباب بازی دوربین عکاسی را برای آن ها خریداری کنید. ما در این پست چند از برترین مدل های موجود در بازار ایران را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای فرزند خود داشته باشید. گفتنی است این دوربین تشابه زیادی با نمونه های واقعی دوربین دارند و بچه ها حتما از کار کردن با آن نهایت لذت را می برند.

1- دوربین عکاسی اسباب بازی مدل TX200

اولین مدلی که می خواهیم به شما معرفی کنیم دوربین TX200 است این دوربین عکاسی دیجیتال، یک دوربین شبیه به نمونه واقعی و دارای 5 بازی مختلف نیز می باشد، که بچه ها با آن به راحتی میتوانند عکاسی و فیلمبرداری را یاد بگیرند و با آن به راحتی میتوانند از منظره های مختلف عکس بگیرند. این دوربین از جنس پلاستیک مرغوب و محکم ساخته شده است. اندازه صفحه این دوربین 2 اینچ می باشد و قابلیت پشتیبانی رم تا 32 گیگ را دارد.  وسیله ای جذاب و کاربردی برای یادگیری عکاسی و سرگرمی بچه ها می باشد. دوربین عکاسی دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد ، 8 مگاپیکسلی و فیلمبرداری با کیفیت 1080P HD است. بچه ها می توانند از تصاویر با کیفیت بالا لذت ببرند و سرگرمی های عکاسی کودک خود را پرورش دهند. این دوربین با ظاهر زیبا ، مواد ایمنی ، صفحه نمایش ویژه IPS ، فیلم با وضوح بالا و طراحی قابل حمل بسیار می تواند رشد تخیل کودک شما و رشد مغز کودک شما یک اسباب بازی خوب برای سفر و ضبط روزانه بچه ها باشد. برای هدایای تعطیلات برای دختران و پسران 3 تا 10 ساله بسیار مناسب است. در پایین همین صفحه می توانید نظرات خریداران واقعی این محصول را بخوانید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

اسباب بازی دوربین عکاسی

نظرات خریداران این دوربین دیجیتال اسباب بازی

نکته

برگشت محصولات خریداری شده

دوربین اسباب بازی طرح چوبی

اگر صرفا دنبال یک دوربین اسباب بازی هستی پیشنهاد می کنم دوربین چوبی اسباب بازی را خریداری کنید. این مدل دوربین ها که بسیار زیبا هستند بچه ها را بسیار سرگرم می کند و قیمت مناسبی نسبت به دوربین های دیجیتال اسباب بازی دارد. اسباب بازی چوبی ماوراء طرح دوربین عکاسی ساخته شده از چوب طبیعی و رنگ آمیزی شده با دست. محصول بسیار با کیفیت و خوش ساخت که از پرداخت کافی سطح چوب و دقت و کیفیت در رنگ آمیزی برخوردار است. این محصول علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط اتاق میتواند به عنوان وسیله سرگرم کننده کودک استفاده شود. در ادامه عکس های مختلف این مدل اسباب بازی را برای شما قرار خواهیم داد.

عکس های دوربین چوبی اسباب بازی

دوربین چوبی اسباب بازی دوربین چوبی اسباب بازی

دوربین چوبی اسباب بازی